blogi

Yhteistyössä DayRoll ja Tonava Tilitoimisto

Kirjoittanut Katja Masalin | Apr 24, 2025 6:34:58 AM

Palkanlaskenta on yksi niistä liiketoiminnan osa-alueista, jonka huomaa usein vasta silloin, kun jokin menee pieleen. Siksi tavoitteena onkin, että kaikki sujuu näkymättömästi – oikein ja ajallaan. Tonava Tilitoimiston ja DayRollin yhteistyö tuo yhteen henkilökohtaisen asiakaspalvelun ja digitaalisen tehokkuuden, jotta palkanlaskenta todella toimii niin kuin sen pitää.

 

"Palkanlaskenta on silloin toimivaa, kun se ei näy eikä kuulu – kaikki sujuu ja ovat tyytyväisiä."

Jarkko Iitiä, Tonavan toimitusjohtaja

 

 

Yhdessä enemmän: vähemmän virheitä, enemmän säästöjä

Tonava Tilitoimiston pitkä kokemus ja asiakaslähtöinen palvelu yhdistyvät DayRollin automaatioon ja helppokäyttöiseen ohjelmistoon. Tämä kumppanuus mahdollistaa:

Tehostetun palkanlaskentaprosessin, joka minimoi virheet ja vähentää hallinnollista työtä
Henkilökohtaisen palvelun, joka varmistaa, että kaikki lähtee asiakkaan tarpeista
Selkeän ja kilpailukykyisen hinnoittelun – maksat vain siitä, mitä tarvitset

 

"Palkanlaskennassa kaikki lähtee siitä, että TES ja muut asetukset käydään asiakkaan kanssa huolella läpi. Silloin lopputulos on myös oikein ja virheitä ei synny."

– Jari Hakulinen, DayRollin toimitusjohtaja

 

Selkeä palvelumalli joka skaalautuu tarpeen mukaan

Ulkoistetussa palkanlaskennassa on tärkeää tietää, mistä maksat – ja mitä saat. DayRollin ja Tonavan yhteispalvelu tarjoaa:


Valmiina auttamaan – juuri silloin kun tarvitset

Olipa yrityksesi pieni tai kasvussa, toimiva palkanlaskenta vapauttaa aikaa ja varmuutta arkeen. Meiltä saat sekä työkalun että osaavan kumppanin palkanlaskennan tueksi.

Varaa esittelyaika helposti suoraan kalenterista

 

 Varaa aika tai ota yhteyttä: katja@dayroll.fi tai soita numeroon: +358 44 5567271